Tuesday, September 23, 2008

伤心的一天

哇..好久没用华语写字了咯!!
忽然想用华语的原因有两个..
第一-因为我好久没用啦~
第二-不想让他读到这些~**他不会看华语**嘻嘻~XD

咳咳咳~最近我能说的话就只有咳!!
在朋友世界里..我永远都是最烂的一个失败者~
怎么说好呢??嗯....应该可以这样说吧!
就是..谁和我要好的人..到了时候都会和我吵架~
我很恐怖吧??嘻嘻..现在我能做的就是尽量逗自己开心咯!!

和他吵架...已不是一件惊奇的事了~
也可说是一星期里至少一次!
今天也是这星期的第一次啦!!哈哈~

为何吵架??嗯..为了一件芝麻绿豆的事情吵架!
我的错?也许吧!哈哈~
其实双方都有错啦!!
不过他明明知道我不喜欢他那样说..
他还特地要说~

咳~我无话可
说...

最近啊!我们都不知哪根筋插错!
都爱拿小事来吵!
忽然想起都会觉得幼稚~

再这样吵下去..我恐怕一切都不能再挽回了!
忽然好像有一种就来失去他
这位好友的感觉~
我该怎么办好啊?
刚才在学校也流下了几滴眼泪~
那不是因为生气或伤心而哭喔~
那是害怕失去而流下的眼泪.. ='(.


更让我心疼落泪的就是..
一些家庭问题啦~
其实也不是问题啦!

只是普通的骂架而已...
不过对我来说一点都不普通~

嗯...在这里说家庭事情好像不太好吧?

说了准备被雷劈死吧!!哈哈...

好啦...不说啦~
笑一笑,没什么事情过不了..对不对??
但愿..我们的友谊能长久~ =)

:: 我好害怕失去的感觉 ::

10 comments:

Joanne the Slacker said...

waliao...
y copy me??
haha.
which banana is tat??

May Jiuan said...

copy u??
lol..she's not banana anyway~~
hehehe~~ermm...just
**let it be a secret**
~wink~ ;)

♥Hanna Azad♥ said...

banana???

May Jiuan said...

hahaha~
banana is someone who duno how to speak or read chinese~
=)

KIM said...

hmm...ah jiuan ar,need to go pray ady~go pray god..mayb some1 is cursing u always then oni u keep on arhue v ppl aroud u ler~ =p

haha..by the way,it's normal case la,small kids like u all always play "i dont wan bother u,u dun wan bother me" game in school~

hope everything will be fine and getting better in coming future,1 more year, u and ur frenz will go to diff place to continue study ady,so treasure the time v them ya! ^^

take good care, all the best little sis! =D

May Jiuan said...

**kim**
thank u~~
i wil appreciate the time wit dem..
LOL~
many bad things happened nowadays..
not frendship only..
haihh~~reli hav to go n pray ady..
beat -small people-
hahaha~

♥Hanna Azad♥ said...

oo like me..haha but my wan here is box ma how to read??lee joanne ahh..this sifu never teach me how to read boxlo

Anonymous said...

ei.. i guess i know who is it leh.. hehe!!
who say u always argue with friends one?
i think i never argue with u right?
got onot ar??

Anonymous said...

forgot to tell u i am khaiyin.. haha!!

May Jiuan said...

LOL khai yin...u wil never know who is she..hahaha~

yup..we never fight...
thanks a lot..
XD