Saturday, October 4, 2008

9 September~

long time ago..if im not mistaken shud be last year..xD
I went to cinema with frens to watch 9 september..
a nice movie actually..
~a malay movie~

just now i watched this movie again at astro prima..
wahh..so nice..xD
especially this song..
fell in love with this sweet & lovely song..
hav a listen to this song~

~Pejamkan Matamu~
**1st song in my blog**

If u know this song..
sing along with me.. =)

Ku pejamkan mata
Kau hadir disisi
Bisik mesra darimu
Menyemai kasihku
Bahagiakan dirimu
Agar bisa ku senyum
Pejamkanlah matamu
Ku pasti disisi

Untuk dikau kasih
Ku curahkan cinta suci

Yang tak mungkin terpadam
Akan terus membara
Bahagiakan dirimu
Bisa aku tersenyum
Pejamkanlah matamu
Jika rindukan wajahku
Janjiku kepada mu
Aku pasti disisi

Merintih dalam jiwa
Pergiku tak kembali
Berpisah jua kita
Tak bisa ku ingkari
Sehati dan sejiwa
Kita telah berjanji
Pejamkanlah matamu
Ku pasti disisi

Untuk dikau kasih
Ku curahkan cinta suci

Yang tak mungkin terpadam
Akan terus membara
Bahagiakan dirimu
Bisa aku tersenyum
Pejamkanlah mata mu
Jika rindukan wajah ku
Janjiku kepada mu
Aku pasti disisi

Bahagiakan dirimu
Bisa aku tersenyum
Satukanlah dirimu
Dengan takdir jodohmu
Pejamkanlah matamu
Jika rindukan wajahku
Janjiku kepadamu
Aku pasti disisi

Do u all like this song??
hehehe..hope u all like it..
im lovin' it.. =D

Enjoy~




2 comments:

Anonymous said...

u also like to watch malay movie ar..

May Jiuan said...

9 september...Good~